2014. november 16., vasárnap

Kritika - Kutya egy világ

Heló mindenkinek!
Ismételten én jelentkezem, mily' meglepő, egy kritikával, amit Elizabeth S. blogjáról írtam. 


Kinézet: Őszinte leszek, ha azt mondom, hogy első pillantásra beleszerettem a blogodba. Kifejezetten elnyerték a tetszésemet az ilyen új stílusú blogok, amelyekkel egyre többször találkozok. Nagyon tetszik ez a lilás-kékes színvilág, amely az oldalt jellemzi. Hol világosabb, hol sötétebb az árnyalat, így egész kellemes hatást kelt. A fejléc tetszik, mutatja, hogy miről is szólhat a történet. Azzal, hogy chatet Vakkantónak, és a feliratkozókat meg Falkatagoknak nevezted, számomra teljes lett az összkép, mivel ezzel is jelzed, hogy a történeted a kutyákról szól.

Történet: Alapvetően, én nem vagyok oda a kutyákért, de azt a minimális ellenszenvemet is félretéve kezdtem el olvasni, és ha fogalmazhatok így, a történet olvastatja magát. Legalábbis számomra ilyen hatást keltett, mert alig egy óra alatt elolvastam a fejezeteket. Terjedelmes, eseménydús és fordulatos részeket írsz, helyesírási hibával csak elvétve találkoztam. Nagyon tetszik, hogy a fejezeteket majdhogynem mindig a legizgalmasabb pillanatban hagyod abba, ezzel is növelve a feszültséget. Valamint ezzel azt is eléred, hogy tovább folytassa az illető az olvasást. A választékos szórended megmutatkozik a történetben, hiszen szóismétléssel nem találkoztam. A karakterek személyisége részről részre formálódik, az eseményszálak követhetőek és szépen lassan bontakoznak ki.

Összesítve, nekem nagyon tetszik a blogod, és csak annyit szeretnék még mondani, hogy csak így tovább! 

xxNikii

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon-nagyon köszönöm a kritikádat! Néha (mindig) jól esik ilyeneket olvasni! :)

    Lizzy

    VálaszTörlés