2014. augusztus 17., vasárnap

Unalom Fejlécek - Delilah

Dear readers..

 Delilah újra a fedélzeten van, viszont a napokban kicsit fejlesztette, amúgy elég egyhangú tudását. Szóval emberek, itt lennék én is egy kicsit elmaradva mindennel. Mivel úgy gondoltam, jó lenne ha kezdenék valamit a borzalmas képzettségemmel szerkesztettem egy keveset, és talán ismétlem talán valami új dologra tettem szert, ami engem illet. Némileg megváltozott a kreativitási stílusom, jobban sötét fejléceket készítek, de egy világost megengedtek a kezeim, s a türelmem is, mert ha én halovány szín árnyalatot szeretnék létrehozni, nincs ínyemre a sok-sok aprólékosság és odafigyelés.Voltaképpen csiszoltam az eddigi képességeimen, és szerintem jobb lettem, ha mondhatom így ezt a tényt. Azt gondolom elég a magyarázásból, biztos vagyok benne sokak át is ugorják, e rövid szövegemet, így nem halandzsázom tovább. A következő munkáimból egyik sem elvihető! A jövőhéten esedékes design bejegyzésemben majd hozok elhordhatókat is. 






xx, Delilah
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése