2014. augusztus 30., szombat

New! & Néhány Rendelés.

Dear Readers!

Megint itt vagyok, egyszerűen mintha többször jelennék meg, amióta vége felé közeledik a szünet - talán kiakarom élvezni, tudatalatt, hogy még nincsen iskola. Most néhány rendeléssel jöttem, meg egy újdonsággal, ami lehet, hogy tetszene nektek.





Az első kettőhöz Design-et is fogok kreálni, ez is ki lesz téve, amint megkaptam a rendelőtől a szükséges meghívót.

Éééés. Az újdonság... tádááá: Wattpad Borító.


Most a saját kis sztorimhoz kreáltam egyet unalmas perceimben, így mostantól ilyet is lehet rendelni...
Valamint kreáltam egyet az egyik rendeléshez, mondjuk a rendelője nem kérte, szóval ez is valamelyest egy sablon:



Remélem megtetszett az ötlet és fogtok rendelni... ezt lehet amúgy venni rendes borítónak is, csak nem csinálok hozzá gerincet meg hátuljat. Azt még gyakorolgatom, annak is egyszer eljön az ideje.

Diana

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése