2014. augusztus 23., szombat

Kritika - Street Dance

Sziasztok!
Újra hoztam nektek egy kritikát, és remélem, elégedettek lesztek vele! :) Minden esetre jó olvasást hozzá!
Adriana


Történet:
A blog egy tizenhat éves lány, Abby Montgomeri életét mutatja be. Szülei mindenképpen a színészkedést, és a "sóbiznisz" világát akarták a lányukra erőltetni, de az elnyomott, visszahúzódó Abby inkább a táncban lelte örömét, nem úgy, mint ikertestvére, Lorel, akivel nem túl felhőtlen a viszonyuk. Sok ideig egyedül volt, de végül megelégelte ezt, és barátokra tett szert, például Davidre, aki eleinte a "csak barátok" kategóriába tartozott, majd később (és itt indul a történetünk) Abby bevallotta az érzéseit és járni kezdtek.
Alapvetően jó ötlet, hogy leírod, miként küzdi le a problémáit Abby, és száll szembe a rosszakaróival. Kíváncsi vagyok, miként alakítod majd a történetet, az első fejezetben inkább a szerelemé volt a főszerep, a táncé kevésbé, de a másodikban már bemutattad a próbatermet, és a tánccsoportot is valamennyire. Őszintén szólva nekem tetszik a fogalmazásod, de néhol találtam hibákat, be is másolok egyet példának, ilyenből több volt, szerintem nézd át, és javítsd ki!
Pl.:
"Egy tíz perc után nagy nehezen kinyögtem, hogy talán belé szerettem. Mikor ezt kimondta arca elkomorult és azt hittem itt vége mindennek."
Úgy lenne helyes, hogy "Mikor ezt kimondtam...". 
Ráadásul itt még észre lehet venni, hogy csak lemaradt a végéről a betű, de más helyeken könnyű belezavarodni így a történetbe.  Több hibát nem láttam, talán még annyit, hogy kötőjel nélkül írtad azt, hogy "egy-két" , és vesszőhibák voltak még, ezeken kívül szerintem rendben van.
A részek elég hosszúak szerintem, ha mindegyik ilyen lesz az nagyon jó. 

Kinézet:
Nekem valahogy a fejléc nem tetszik. Mármint, olyan, mintha lett volna egy alapod, és arra ráhelyezted volna a főszereplőt, meg a címet. Valahogy nekem nem kerek egész, nem tudom.
Lehetséges, hogy már említettem korábban, de az ilyen képeffektekkel, amik így forognak, és megpördülnek, és eldőlnek, és a többi, hadilábon állok. Ezt persze nem negatívumként mondom, mert most ez nagy divattá vált, és csak az én személyes véleményem ez, de én ki nem állhatom az ilyet. Másnak meg biztos tetszik, szóval erre nem mondok semmit.
A háttér egyszerű, de nagyszerű, a fejléchez illik, és nem is kell más, mert amúgy is nagy a területe a blognak, így nem látszik belőle sok, erre pedig tökéletes ez.
Tulajdonképpen, ha már így a színekre rátértem, az egész blogon szépek a színek. Nem  irritáló, és nem is nagyon sötét az a kék, amit választottál. Nagyon szép.
A design is hasonló, egyszerű, de minden ugyan olyan stílusú, szóval nekem tetszik. A modulok sorrendje teljesen jó így, ahogy van, és a menü is jó. A szereplők és a leírásuk megfelelő, de itt megjegyezném, hogy szerintem az ikreknél nem ugyan arról az emberről van a kép, és persze nem minden iker néz ki ugyan úgy, de azért nagyrészt hasonlítanak, főleg külsőre szóval szerintem ezt változtasd meg. Bár, bocsánat, ha ez ugyan arról a lányról van, sokáig néztem, de végül én arra jutottam, hogy nem. Ha mégis, akkor tényleg bocsánatot a kavarodásért.
A betűtípusok rendben vannak, viszont a dátum és a cím szerintem nem illik egymáshoz. Az egyiket megváltoztatnám, mondjuk a címet lehetne valami egyszerűbb, írottra. A színük jó, bár a fehér cím eléggé elüt mindentől, de ezt betudtam a fejlécen lévő írásnak.

Hát, ennyi lenne a kritikám, remélem nem bántottalak meg, ez csak az én véleményem, nem ez volt vele a célom.

1 megjegyzés: