2014. augusztus 16., szombat

Kritika - New Life In London *-*



Sziasztok!
Ismételten én lennék, egy újabb kritikával. Köszönöm a rendelést Aria-nak és Lily-nek.


Kinézet: Maga a design szerintem szép és letisztult. Az egész blogot a sárgás színek uralják, ami nekem egy kicsit sok, de ez az én véleményem, ettől függetlenül még szép. A fejléccel nincs semmi bajom. A karakterek szépen vannak kivágva, a háttér nem zavaró, egyszerű. A címet ki lehet venni, nem olvadt bele a környezetébe. Összességében a fejléc egyszerű, nem túlzsúfolt, szerintem szép. A modulok rendben vannak, egyedül annyit kötnék bele, hogy szerintem az archívumot kicsit feljebb lehetne tenni, hogy az olyan vaksik, mint szerény személyem, is könnyen megtalálják… A betűtípus a történetnél jó, könnyen olvasható, ám a moduloknál ezt már nem mondhatom el, ott szerintem lehetnének egy kicsivel nagyobb betűk is.

Történet: Most őszinte leszek. A történet számomra egy hatalmas csalódás volt… Viszont ezt a lehető legjobb értelemben mondom. Mikor megnyitottam a blogot, akkor egyből szemet szúrt a cím, és a benne lévő bizonyos smiley és már akkor a fejemet fogtam, hogy megint egy tucat blog, amelyből már vagy ezer van. Egy nagy sóhaj közben legörgettem a prológushoz, és mikor megláttam, hogy egy csomó lehúzgálás van benne, teljesen összezavarodtam. Visszamentem a lap tetejére, és a Tartalom címkének kezdtem neki. Nos, mikor azt elolvastam, rájöttem, hogy milyen bloggal is állok szemben. Nagyon tetszik ez az ötlet, miszerint kiparodizáltok egy sablontörténetet. Ez az első ilyen blog, amivel találkoztam, szóval mondhat bárki bármit, ezzel a megoldással a történet egyedi! Tele van szarkazmussal és beszólásokkal, amik feljavítják, valamint viccessé teszik a sztorit. Helyesírási hibák előfordulnak, de egy kommentben olvastam, hogy direkt próbáltok helytelenül írni, szóval ha ebből a szemszögből nézzük, akkor ez elfogadható, mert hát a tucat blogok elengedhetetlen tulajdonsága a helyesírási hiba. Szóval, szerintem ez a blog egyedi és vicces, megéri olvasni annak, aki egy jót szeretne nevetni.
Ennyi lett volna a kritika, nekem tetszett a blogotok, és további sok sikert az íráshoz!
xxNikii  

1 megjegyzés:

  1. Drága Nikii Q!

    Nagyon szépen köszönjük a kritikát, örülünk, hogy pozitív csalódást okoztunk a történettel. Senkit sem akartunk megijeszteni a blog címében szereplő kis smiley-val, csak szimplán éreztetni akarjuk vele, hogy milyenek is a sablon blogok. Megfogadjuk a tanácsaidat, s még egyszer, köszönjük, hogy szántál ránk időt! :)

    Lily J. S. & Aria H.Xx

    VálaszTörlés