2014. augusztus 6., szerda

Kritika - Gén - Darabokra szakadt józanság


Sziasztok!
Örömmel tapasztaltam, hogy a bemutatkozás után nem sokkal meg is kaptam az első rendelésem, Dorothy-tól, szóval most az ő blogjának a kritikáját olvashatjátok.

Gén - Darabokra szakadt józanság


Kinézet: Nos, mikor megnyitottam a linket, egyből az ugrott be, hogy egy igényes blogról van szó.  A fejléc csodálatos, nincs összecsapva, a karakterek szépen vannak kivágva, és az a halálfejes hát nekem kifejezetten nagyon tetszik. Nem zsúfolt, minden kép kivehető rajta. Egyedül annyi problémám volt vele, hogy a „Gén” feliratot, szerintem nehezen lehet kiolvasni. A háttér szép és egyszerű, illik a fejlécedhez. A modulok jól vannak elhelyezve, nincs hiányosság köztük. Ami még nagyon tetszett a blog megjelenésében az az volt, hogy az alapszínekhez –szürke, fekete, fehér- hozzáadtál egy kis pirosat, ami kicsit feldobta a kinézetet.

Történet: Mielőtt elkezdtem volna olvasni a blogod, feltűnt, hogy a fejezet címeket Vércseppeknek írod, amiből egyből tudtam, hogy nem egy átlagos Love story-val állok szemben. És tényleg nem! A történet minden, csak átlagos/tucat nem.  Nagyon tetszett, hogy E/3-ban írtad le azt, hogy mi hogyan történik, miként gondolkoznak a szereplők. Őszintén szólva engem már a prológussal megfogtál. Titokzatos, de mégis éppen eleget megtudhatunk a történetről ahhoz, hogy még véletlenül se hagyjuk abba az olvasását. Az alap sztori, miszerint van egy fiú, akit egy Istenség teremtett, és különleges munkát végez, hogy megmenthesse azt a lányt, akit szeret. És van egy sima, átlagos gimnazista lány, aki mindig mosolyog, aki azt mutatja, hogy boldog, mikor ezzel csak a látszatot kelti. Mikor ez a két ember találkozik, kezdődnek a bonyodalmak, amik teljesen magával ragadják az olvasót, pont, mint engem. Az írásodban megmutatkozik az, hogy igen választékos szókincsed van. Szóismétlések nincsenek, de néhol előfordult egy apró elírás, de szerintem aligha veszi ezt észre az, aki olvassa. Összességében egy különleges, élvezetes, izgalmakkal teli, fordulatos történetet írtál ezen a blogon, és én teljes mértékben odavoltam érte. 
xxNikii

1 megjegyzés:

  1. Drága Niki!

    Köszönöm szépen a kritikát és nagyon örülök, hogy sikerült elnyernem a tetszésedet!:)

    Ölel,
    Dorothy L.

    VálaszTörlés