2014. augusztus 22., péntek

Kritika - The Beautiful and me

Sziasztok!
Újra itt vagyok, és hoztam magammal egy kritikát is. Remélem tetszeni fog nektek!
Adriana


Történet:
Ahogy olvastam a történetedet, egyszerre arra lettem figyelmes, hogy... hogy nagyon tetszik. Jól írsz, ez nem vitás, szépen fogalmazol, a párbeszédekkel sincs semmi probléma. Csak ajánlani tudom mindenkinek a blogot! Egy csapat lányról szól, akik egy bandában zenélnek (a Salgoissda-ban) és sok problémával küzdenek meg közösen. Alapjában véve a történet a testvérpárról, Mayáról és Klauról szól. Nagyon szeretem, hogy nem csak magyar szavak vannak benne, és utánanéztél, hogy Koreában milyen stílusirányzatok vannak, valamint a dalszöveg fordítós jelenetnél angolt is találunk a szövegben (nem nagy nyelvtudást igénylőt, szóval bárki érti, és a magyar megfelelője is ott van), ami szintén szuper, elvégre a szereplőid is több nyelven beszélnek.
Azért annyi negatívumot mondok, hogy szeretnélek figyelmeztetni, azért maradj hű a valósághoz, mert ha Magyarországon valaki egy városközpontban verekszik (Pl. az Óváros-téren), akkor biztosan lesznek szemtanúk, a környező boltok eladói, a járókelők, és a többi. De oké, ezt még betudhatják olyan "lányos-csetepaté"- nak, viszont ha egyikük már fegyverrel is lő, na az már nem valószínű, hogy valaki nem fog kérdezősködni utána. Bár, ha így nézzük az sem valószínű, hogy a mentők nem is kérdeztek semmit a lányok mellett fetrengő emósokról, akiket nyilvánvalóan bántalmazott valaki. Sőt, azt sem akarta tudni senki, hogy ki lőtte meg Tamit. De, ez is hozzátartozik a történethez, mármint, egy kicsit szabad benne valószínűtlen dolgokat írni, viszont arra kérlek, ilyen drámai jeleneteket hosszan írj szét, hogy ki mit érez, hogyan reagál, mit gondol, mert ilyen tragédiákat nem lehet csak egy tőmondattal elintézni.
A cím. Az egyik kérdőjel bennem a bloggal kapcsolatban. Bár, még csak négy fejezet van, eddig semmi fogalmam sincs, miért ez a címe a blognak, de gondolom később kiderül, nagyon kíváncsi vagyok rá. A címet meglátva azt hittem valami romantikus témájú bloggal állok szemben, de az első verekedésnél már rájöttem, tévedtem.
A helyesírásodra rátérve, az teljesen jó, néhány elíráson kívül nem találtam semmit, de sejtettem, hogy ezzel nem lesz gond.

Kinézet:
A blogod kinézete igényes, szép, de nem túl csicsás. Nekem nagyon tetszik, semmi különös nincs benne, jó is így, ahogy van. A színek harmóniában vannak, és a betűtípus is megfelelő. Tetszik, hogy a bejegyzés elején egy kép is található, és néhány fontosabb résznél a bejegyzés közben is van kép, mint szemléltetőeszköz. A moduljaiddal és a sorrendjükkel nincs baj. A menüvel ugyan így. A kép és a rövid leírások rendben vannak, leírják, amit tudni kell a szereplőkről. Viszont, én rendelnék a szereplőkről rendezett képeket, mert a méretük nem stimmel.

Külön megjegyezném itt a végére, hogy dicséret jár, amiért a kedves blogíró kreatívan nem Chat- nek, nevezte a kis ablakot, hanem teljesen új néven jelenítette meg. És ez nemcsak ezzel a modullal van így, mindnek megváltoztatta a nevét, ami felüdülés, így sokkal jobb olvasni őket, és bár ez csak egy apróság, ebből is látszik, hogy az illető foglalkozik a bloggal.

Hát, ennyi lenne a kritikám, remélem nem bántottalak meg, ez csak az én véleményem, nem ez volt vele a célom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése