2014. augusztus 15., péntek

Diana elkészült rendelései...

Dear Darlings...

Ismét itt vagyok, bár most rendelésekkel jöttem, amit már eléggé régen hoztam. Mostanában kevesebb időm lett, de ez nem fogja befolyásolni a blogot, csak egy icipicit.
Igyekszem mostanában összekaparászni valamiféle igazi ajánlót, amiben részletesen leírom a véleményemet a könyvről, blogról, filmről stb. 
Most viszont térjünk a bejegyzésre.



















Igen, mostanában többször is szoktam elkészíteni rendeléseket... több színvilággal. Hát ennyi lenne, hamarosan jelentkezem a következő sorozattal.

Diana

1 megjegyzés:

  1. Drága Diana!
    Ne haragudj a pofátlan kérdésért, de annyira gyönyörűek a fejléceid; milyen szerkesztővel effekteled őket? Teljesen megértem, ha nem válaszolsz a kérdésre, ha titokban szeretnéd tartani, bocsánat :)

    VálaszTörlés