2014. augusztus 1., péntek

Bemutatkozás - Nikii Q



Sziasztok!
A nevem Niki, mint azt láthatjátok is és én lennék a másik kritikaíró, akit Diana felvett ide. Szóval tőlem is kritikát kérhettek a blogotokról és majd ajánlókkal is fogok szolgálni nektek. Már régóta szerettem volna kipróbálni ezt, és mit ad Isten, lett is rá lehetőségem, aminek nagyon örülök. Őszinte lány vagyok, ami a szívemen az a számon, de mindig próbálom a lehető legkedvesebben megfogalmazni a véleményem, mert nem szeretek megbántani másokat. Alapvetően vidám természetű vagyok, s ez általában kihat a környezetemre is. A könyvek a mindeneim, nagyon sokat olvasok, mert ez lefoglal, s ha egy történet szépen van megfogalmazva, akkor rend szerint teljesen beleélem magam. Ugyan így vagyok a blogokkal is, és remélem, hogy a kritika írás során sok olyan általatok írt történettel fogok találkozni, amik majd megfognak, magukkal ragadnak, és őszintén szólva ez nem lesz nehéz.
Hát, ennyi lettem volna, remélem, elégedettek lesztek velem, a posztjaimmal, és alig várom az első rendelőm! 
xxNikii

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése