2014. július 14., hétfő

Néhány Unaloműző fejléc

Hello Darlings!

Mostanában egyre többen tekintik meg az oldalunkat, szóval hihetetlenül boldog vagyok, nekem ez rengeteget jelent. Ma csinaltam unalomból fejléceket, tudom, ennyi erővel csinálhatnák rendelést is, de van amikor nekem nincs kedvem leveleket olvasni, színekhez igazodni, karakterekhez, címekhez... valamikor csak szeretek elvonulni a kis kuckómba, a gondolataimba és olyat csinálni, amely csak jön, és nincsen semmilyen e-mail, ami miatt ne tudnám megvalósítani. Tudom, a Design-ek sincsenek még megcsinálva, szépen lassan mindent elkészítek, mostanában amúgy is úgymond "rákaptam" a szerkesztésre és emellett szerencsére jönnek a rendelések is. Szóval köszönünk mindent. Mielőtt még véget érne a bejegyzés közlöm, hogy ezek elvihetőek, de nem tudom megvaltoztatni a címüket, csak az utolsóét. Valamint ha viszitek, írjatok kommentet, vagy a chatbe valamit, hogy azért tisztába legyek a dolgokkal. Thanks.

UI: Véleményeknek hihetetlenül tudnék örülni, mivel mostanában eléggé sok dolgot tettem annak érdekében, hogy jobb legyek, szerintem ez egy pöppet látszik is, de kíváncsi lennék, ti mit gondoltok.

xx Diana Winkler




1 megjegyzés: