2014. július 16., szerda

Kritika 3 • Fény a sötétségben

Író: Sakura
Kritikaíró: Delilah


Történet:
Mivel csak a prológus van fent, sokat nem tudhattam meg a történetedből, így egy kicsit nehézkes megírnom a kritikádat. Tetszett is, meg nem is. Nem vagyok nagy 'anime' fan, de ettől eltekintve írom most ezeket a sorokat - hisz nem lenne szép, ha emiatt ítélném el. Voltak benne hibák, helyesírási és szóismétlési a vége felé, de az elején nem találtam. Ezekre figyelj oda, mert rögtön szemet szúrnak mindenkinek. Az egész titokzatos, ami arra ösztönzi az embereket, hogy iratkozzanak fel és olvassák tovább a blogot. Nem volt semmi lényegtelen benne, nem tértél el a témától. Mégis nekem valami hiányzik ebből, de nem tudom mi. Talán egy kicsit több érdekfeszítő mondat a végére? Magam sem tudom, de a negatívumok ellenére, egész jóra sikeredett.
 
 
Kinézet:
A fejléc túl zsúfolt, és a háttérben lévő fiúnak is pontatlan a kivágása. A felirat betűtípusa nagyon egyszerű, és nem értem miért rózsaszín egy része. Az oldal szövegének a színe és kiválasztása jó. Könnyen olvasható és látható. A 'Vélemény' résznél véleményem szerint nem kellene ilyen sok pipa lehetőség, elég lenne egy 'Elolvastam' vagy 'Tetszett'. A bloglistánál állítsd át, hogy ne mutassa az ikon képeket, mert eleve túl nagyok és csak csúfítsák a kinézetet. A saját profilodnál azt írtad 'About me'. Nem lenne vele semmi problémám, de akkor vagy minden modul neve legyen angol, vagy magyar, mert a kettő együtt igazán nem nyerő. A képeffekt ami megfordítsa a fotókat és kör alakúvá teszi őket, nem a legjobb választás, csak tíz percig tartott mire normálisan lebírtam szedni a fejlécedet. A Chat-nél pedig nem értem miért narancssárga némelyik, mert a blogban nem láttam semmit ami olyan színű lenne. 
 
 
A kritika csak a mi véleményünk, nem bántó jelleggel írjuk és nem akarjuk hogy bárkinek is elmenjen a kedve az írástól!
xx SIPS

1 megjegyzés:

  1. Kedves Delilah!
    Köszönöm a kritikát. :)
    Megpróbálok figyelni arra, hogy ne legyen szóismétlésem és helyesírási hibám. Örülök, hogy azért tetszett a prológusom.
    Megfogadtam a tanácsod és lecsökkentettem a pipákat, így most már csak három van. Átállítottam, így nem mutatja a cserék ikonját, emellett az "About me" felíratott is megváltoztattam.
    Köszönöm még egyszer a kritikát és a tanácsokat. ;)
    Üdv: Sakura

    VálaszTörlés