2014. július 16., szerda

Kritika 2 • I Need More

Író: Briana T.
Kritikaíró: Delilah


Történet:
Nem is tudom igazából, hogy mit mondjak, mert nem találtam benne hibát, egyet sem. A fogalmazásod eszméletlenül jó! Ahogyan leírsz dolgokat számomra olyan, mintha előttem játszódna, avagy beletudom képzelni magam a történetben. Szeretek tőled olvasni - szerintem mások is így vannak vele -, mert mindig szolgálsz olyannal, amire nem számítanánk. Eseménydús, és fordulatokkal gazdag az I Need More, én mindenkinek csak ajánlani tudom. Bár eddig a vége sosem volt annyira 'úristenem, most mi lesz?!' izgalommal véget érő rész, de akkor is az olvasó várja, hogy jöjjön már a következő. Szeretem Rox természetét, talán egy kicsit hasonlít rám azért is kedvelem annyira. Elnézést, hogy nem tudok többet írni, de nem találtam benne semmi rosszat.


Kinézet:
Ez is olyan fantasztikus mint a történeted, bár ebbe vannak olyan dolgok számomra, amik nem nyerték el a tetszésemet. A fejléc gyönyörű, az összhatás megvan. Tetszik, hogy a képeknek fekete árnyéka van, így kicsit kiemeli azokat. A linkeknek bézs átmenete van, amit először furcsállottam - magam se tudom, hogy miért -, de aztán néztem - néztem és megszoktam. A 'Blogarchívum' nem jó szerintem, hogy ott legalul árválkodik a Profilod mellett, vagy csak szokatlan. Az Információs szövegdobozban, alig olvashatók a következő feliratok; E-mail, Ask, Facebook. Ez nagyon zavaró, mert oda kellett tapadnom a képernyőre, hogy eltudjam olvasni. Tudom hogyha ráviszem az egeret, bézs színre vált, de ha valaki lusta akkor nem fogja ezt tenni. Aztán ott van az 'Idézet' ami nekem inkább Fülszöveg, de nem is ez a lényeges. A képet egy kicsit jobban megnéztem és olyan, mintha Susan arcába belelógna valami és nem lenne teste. Azt hiszem erről is csak ennyit tudok írni, hisz ez is szinte tökéletesnek mondható.


A kritika csak a mi véleményünk, nem bántó jelleggel írjuk és nem szeretnénk ha bárkinek is elmenne a kedve az írástól!
xx SIPS

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése